isbjörn på bussen?

godmorgon!

Precis satt i mina linser, och ska snart börja sminka mig sen försöka tvinga i mig lite frukost, äter det aldrig egentligen men måste för är alltid så jävla trött när jag kommer till skolan.. Och har en ganska jobbig dag idag, vi ska börja filma till vår film på naturkunskapen, (jag,cajsa&lovisa). Ska göra en film om framtiden, allting som händer med vår värld osv. Så jag ska fösöka få med mig min stora stora isbjörn till skolan, så om ni ser mig på bussen med den vet ni varför! Haha, konstiga tankar som kan dyka upp i folks huvud annars kanske.


Inatt har jag inte sovit ett dugg, gick och la mig vid elva tror jag, somnade till två sen har jag legat vaken tills klockan sex då jag vakna av ett sms sen har jag inte somnat om sen dess. Suck, men det ska bli bättre. Det bara måste det..

förr förra helgen var det ut gång med jossan,ellen&lovisa. Hade en sjukt bra kväll och ja, mer underbara människor finns inte!<3

jag,lovisa,ellen&jossan
(suddig bild, men vi hade förfestat ett tag så, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0