Varför skulle man inte göra det?

Har egna problem men prioiterar andras före och , det känns bra. Men blir jobbigt till slut, men sätter alltid vänner i första hand. För jag vet att de gör samma sak för mig.

Kom hem från skolan för ett tag sen, ska snart till sjukhuset med mamma. sen ska jag ta det lugnt.

Har beställt min efterlängtade studentmössa idag!:D Fattar inte varför det ska vara så dyrt dock, men tur man inte betalar den själv! Med allting klart så kostade den 771, nog vad de flesta kostar. men snygg blev den!:D Och gud vad jag längtar!!
Nej nu måste jag fixa mig. hörs senare idag, kommer även med en dagens outfit!

Har gått och tänkt på lite idag och kommit fram till..

det blev nog bäst såhär, känner det nu!


Kommentarer
Postat av: Simone

Tycker du ska sätta dig själv i första hand, det är inte förens man är lycklig och mår bra själv som man kan sprida glädje ;)

2009-12-03 @ 16:33:49
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0