massa som händer.

Herregud vad längesen jag skrev här, men nu har jag lovat Melindav
att jag skulle slänga in lite inlägg oftare, så tänkte jag lika bra kunde göra det nu. Jag sitter på eriks rum och skriver arbete om Beyonce! Skit kul, faktiskt. Haha och jag mena det! Sen sitter han och tittar på Bones, där uppe. Sen skulle vi se någon film som han ville se, förmodligen skit dålig. haha. ;D

I helgen blir det öja med mbaby <3 och kanske fler :) vi får se, sen även utgång på fredag med lovisa, eftersom hon fyller 18 på torsdag!:D

nej nu måste jag kila igen, skriver så fort jag får chansen. Jag loovar
Och alla kommentarer om varför jag inte kan skriva så ofta det kommer förklaringar sen, mer ingående. <3


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

sv: hej gullet :) härligt det :) det är fint med mig med ^^

2009-11-17 @ 20:13:29
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0