Stor släktträff på fredag. <3

Hej, det var ett tag sen. Förlåt att jag inte skrivit men jag har inte haft tid. Ingen tid alls faktiskt, och sen har jag inte riktigt orkat. Mycket som hänt och mycket som snurrat i  min skalle.

Jag har helgen planerad iaf, eller ja fredagen sen lördag får vi se.
Fredag: Åka med Erik till min syster i Skurup, träffa de flesta av mina syskon som jag inte träffat på hur många år som heeelst. Och deras barn osv, kommer bli en sjukt trevlig kväll. Med lite god mat och snacka.
Min ena bror har en liten son på 11 månader, ska bli jätte roligt att träffa honom!<3

Hoppas ni inte slutar läsa min blogg bara för jag är lite dålig på att uppdatera, men har mina anledningar som jag förklarat innan. <3<3

Satt och tittade runder lite överallt precis, hittade denna bilden på Gina Tricot's modell. Sjukt snygg outfit!

Kommentarer
Postat av: alice

hejsan:) allt bra idag?

2009-11-04 @ 15:58:11
URL: http://aliceellen.blogg.se/
Postat av: simone

Vad gör du sötunge?:) hehe

2009-11-04 @ 18:15:13
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0